Veelgestelde vragen


Heeft u nog vragen? Misschien vindt u het antwoord hier! Als u hier geen antwoord kunt vinden op uw vraag, mag u altijd contact met ons opnemen.



U moet voldoen aan een bepaalde inkomensnorm. Zie onze algemene huurvoorwaarden.
Indien u niet volledig voldoet aan de eisen, beoordeelt ons verhuurteam uw persoonlijke situatie en kunnen er aangepaste voorwaarden worden gehanteerd. Daardoor kan in specifieke situaties alsnog een woning worden toegewezen. Hiervoor kunt u contact opnemen met ons verhuurteam.

Mail: verhuur@magisvastgoed.nl
Telefoon: +31 (0) 178 00 00
Ja, naast de kale huurprijs per maand betaalt u ook een bedrag aan servicekosten (€80,- per maand). Dit zijn de kosten voor bijkomende leveringen en diensten. En uiteraard komen uw eigen kosten voor bijvoorbeeld gas, water en licht er nog bovenop.
De meeste woningen zijn in januari 2019 opgeleverd, enkele in februari.
De witte hoogglans keuken is opgeleverd met kastjes, kookplaat met afzuigkap, spoelbak, koelkast met vriesvak, combi-oven/magnetron en een vaatwasser.
Alle wanden zijn gestuukt en wit opgeleverd.
Elke badkamer is volledig betegeld en beschikt over een ruime douche, wasmeubel met lade en een spiegel. Alle badkamers zijn voorzien van aansluiting voor wasapparatuur.
Het is toegestaan om laminaat, pvc of tapijt te leggen. Zorg voor goede geluidsdemping, dat voorkomt overlast bij de onderburen. In Nederland mag er maximaal 10 decibel (dB) naar de buren gaan. Bij een juiste aanschaf, bent u de buren niet tot last.
Huisdieren zijn in principe niet toegestaan in het wooncomplex. Neem voor meer informatie over deze kwestie contact met ons op.
Er zitten enkele vloerverhogingen in het pand. Eventueel kunnen we samen naar een oplossing zoeken.
Onderhoudsverzoeken kunnen 24 uur per dag worden ingediend via BLOXS. Dit systeem is toegankelijk via de 'Log In'-knop, in de menubalk van deze website.

Het verhuurteam is tijdens kantooruren ook telefonisch bereikbaar en voor spoedeisende zaken is er een 24-uurs servicelijn beschikbaar.
Een afsluitbare fietsenstalling bevindt zich in de ondergrondse garage. Op het buitenterrein zijn ook fietsenrekken aanwezig.
Ja, in elke woning zit een internet- en tv aansluiting. Wij bieden 75 digitale zenders aan die uitgezonden worden in Ultra HD.
Als u uzelf buiten heeft gesloten, kunt u ons bellen. Een van onze medewerkers zal u dan helpen om u weer binnen te laten. Wij kunnen echter niet met zekerheid zeggen hoe snel u geholpen wordt door een van onze medewerkers buiten kantooruren.

Aan deze extra service zijn kosten verbonden. Als u uzelf buiten sluit binnen kantooruren (maandag t/m vrijdag, van 09:00 uur t/m 17:00 uur), betaalt u €25,- per buitensluiting. Heeft u uzelf buitengesloten buiten bovengenoemde kantooruren? Dan betaalt u €175,- per buitensluiting.

Zodra u geholpen bent, ontvangt u automatisch een factuur met de kosten.

Let op! Het wordt sterk afgeraden om een slotenmaker te bellen. Buiten dat dit veel duurder is dan onze service, maakt uw deur ook gebruik van een speciaal iLOQ-slot. Als het cilinder in dit slot beschadigd raakt, zal u ook voor de reparaties moeten betalen.


Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op!

Ons professionele team helpt u graag. Voor korte vragen kunt u ook een kijkje nemen tussen onze veelgestelde vragen.